21 Nisan 2011 Perşembe

MERHABAAAAAAAAAAAA :)))

İŞTE OĞLUM ERGİN'İN DOĞUM GÜNÜ SOFRASI.........



En son post'umu tam iki ay önce yazmışım, bana daha da uzun bir zaman gibi geldi....
Ne çok özlemişim blogumu, sizleri, paylaşmayı, bloglararası dolaşıp yorum yazmayı......
Yasağın kaldırılmasına rağmen bir dargın bir barışık aşıklar gibi bloglarda bir açılıyor, bir kapanıyor en azından kendim için bunu söyleyebilirim, dün ikiside kapalıydı mesela ama bugün bir daha deneyeyim dedim baktım açılıyor hemen girdim, yinede hala açılmayan bloglar var, azimle hala takipteyim...
Bu arada birçok güzel lezzetler yaptım tabi ki :)) ama paylaşamadıktan sonra yazmak, fotoğraflamak içimden gelmedi açıkçası.....

Ama bugün sizlerle paylaşacağım bazı fotoğraflar var yani dönüşüm muhteşem olacak :)) misali , ama tarifler daha sonra gelecek sırayla, geçtiğimiz 15 Nisan'da canım oğlum Ergin'imin 2.yaş gününü kutladık... Tam 730 gün olmuş oğluşumun aramıza katılması... Çok güzel bir kutlama yaptık hafta sonu,evimizde, arkadaşlarımız, dostlarımız, akrabalarımız, neşeli kalabalık bir grup olarak yedik, içtik, eğlendik.... Bu sene ilk ciddi anlamda şeker hamurlu kurabiyelerimi oğlum için yaptım, ama bu iş çok zevkli geldi bana, çok hoşuma gitti devamı gelecek inşallah, şimdilik ekipman birikimi yapıyorum bu arada hızla kurabiyelerimi yapmaya devam hafta sonu da yiğenimin doğum gününü kutlayacağız Tuana'nında kurabiyelerini inşallah ben yapacağım... Oğlumun doğum günü olduğu için hazırlıklar v.s. derken fotoğrafları güzel alamadım aşağıda yakalayabildiklerim var ama yiğeniminkileri yapınca hemen fotoğraflayacağım hafta sonu burada sizlerin beğenisine sunacağım efendim, geri dönmek çok güzel.......

Bir daha kısa da olsa hiç ayrılmamak dileğiyle...........................


                                                     2 Yaş Kurabiyelerimiiiizzzzzzzz...........



Bu da hepsi bir aradaaaaaa.......



Daha yakındaaan.....



Veee en son tabakta yakalayabildiklerim....



Veee Final.. Şimşek Macqueen Pastamız..... İşte bu pastayı görünce oğlumun ağzı kulaklarına vardı :)) Sevincinden ne yapacağını şaşırdı, tüm tekerlekler hooop mideye :)))





2 yorum:

Special design for Sonbahar Tatlar / Blog Tasarımı